Πολιτική Επιστροφών
Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να προχωρήσω σε επιστροφή προϊόντος;
Κατ’ αρχάς ευχαριστούμε για την προτίμησή σας και την εμπιστοσύνη σας.
Δικαίωμα υπαναχώρησης έχετε στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Αν η παραγγελία που παραλάβατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί
- Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή υπέστη ζημία μέχρι την παραλαβή του
- Αν αλλάξατε γνώμη
- Αν έχετε λάβει λάθος παραγγελία εκ παραδρομής
*** Έχετε το δικαίωμα της επιστροφής του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή;
Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει υποστεί ζημία ή τροποποίηση από εσάς.
Μαζί με το προϊόν θα πρέπει να συμπεριλάβετε και τη συσκευασία αποστολής μαζί με τα προστατευτικά υλικά.
Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί η όποια σήμανση ή ετικέτα.
Μαζί με το προϊόν και τη συσκευασία θα πρέπει να μας στείλετε και το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς καθώς και όλα τα σχετικά συνοδευτικά έγγραφα όπως εγγύηση ή οδηγίες χρήσης.
Στη συνέχεια συμπληρώνετε τη φόρμα αποστολής RMA (ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΔΩ) και μας αποστέλλετε το προϊόν μαζί με όλα τα παραπάνω πολύ καλά συσκευασμένο.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα αυτά δεν τηρηθεί, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η πολιτική επιστροφών.
Τα εκπτωτικά προϊόντα αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά και δεν υπάρχει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό;
Αφού μας στείλετε την αγορά σας, το αρμόδιο τμήμα προχωρά σε έλεγχο. Εφόσον διαπιστωθεί ότι υπάρχει ζημία, σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή το επισκευάζουμε χωρίς να έχετε καμία οικονομική επιβάρυνση.
Τι αναγράφεται στη φόρμα αποστολής;
Στο αίτημα επιστροφής είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία, όπου απλά συμπληρώνετε τον κωδικό της Παραγγελίας, την Αιτία της επιστροφής και την Ενέργεια που θέλετε να πραγματοποιηθεί.
Ποιος επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής;
Εφόσον υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, ή έχει υποστεί ζημιά έως και την παραλαβή του ή λάβατε λάθος προϊόν το κόστος επιβαρύνει την επιχείρησή μας.
Αν αλλάξατε γνώμη ή επιθυμείτε επιστροφή με διαφορετική μεταφορική από τη συνεργαζόμενη με εμάς το κόστος επιβαρύνει εσάς.
Πώς γίνεται η επιστροφή των χρημάτων;
Αφού παραλάβουμε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών, θα λάβετε τα χρήματά σας είτε μέσω της τράπεζας που έγινε η πληρωμή είτε αποστέλλοντάς μας IBAN χρηματοπιστωτικού ιδρύματος της επιλογής σας. Αν έχετε λάβει λάθος παραγγελία εκ παραδρομής.